Zakres usług
PRZEDMIOT I ZAKRES ŚWIADCZONEJ POMOCY PRAWNEJ
W ramach kompleksowej obsługi prawnej o charakterze stałym bądź doraźnym Kancelaria świadczy usługi w zakresie:
- bieżącego doradztwa prawnego na rzecz Klienta w zakresie prowadzonej działalności;
- zakładania, przekształcania, łączenia i likwidacji spółek prawa handlowego oraz zakładania fundacji i stowarzyszeń, łącznie z redagowaniem umów, statutów i regulaminów;
- rejestracji działalności gospodarczej;
- uzyskiwania niezbędnych zezwoleń i koncesji;
- sporządzania opinii i ekspertyz prawnych, projektów umów, pism procesowych i innych aktów;
- opiniowania i weryfikacji dokumentów przedłożonych przez Klienta lub jego kontrahenta;
- nadzorowania procedur przetargowych prowadzonych na podstawie przepisów o zamówieniach publicznych lub kodeksu cywilnego;
- uczestniczenia w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, którego stroną jest Klient;
- doradztwa prawnego mającego na celu przygotowanie i realizację inwestycji prowadzonych przez Klienta;
- zarządzania majątkiem Klienta;
- zarządzania ryzykiem, w tym oceny i profilaktyki występujących zagrożeń;
- uzyskiwania zabezpieczenia i ochrony własności materialnej i intelektualnej;
- reprezentacji Klienta przed sądami wszystkich instancji, sądami administracyjnymi oraz Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym, jak też przed sądami polubownymi we wszelkich sprawach spornych wynikłych w toku działalności Klienta;
- reprezentacji Klienta w postępowaniach administracyjnych we wszelkich sprawach związanych z jego działalnością, w tym związanych z cyklem inwestycyjnym i procesem budowlanym;
- wykonywania w imieniu Klienta uprawnień wierzyciela w odniesieniu do zasądzonych należności, w tym reprezentacja w postępowaniach egzekucyjnych;
- nadzoru nad spełnianiem wymogów nałożonych przez przepisy prawa na działalność prowadzoną przez Klienta oraz udzielania informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w powyższym zakresie, na podstawie publikatorów i wydawnictw fachowych prenumerowanych albo pozostających w dyspozycji Kancelarii;
- informowania Klienta o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach prawnych tych uchybień;
- organizowania i prowadzenia szkoleń na zlecenie Klienta.