Zakres usług

PRZEDMIOT I ZAKRES ŚWIADCZONEJ POMOCY PRAWNEJ

W ramach kompleksowej obsługi prawnej o charakterze stałym bądź doraźnym Kancelaria świadczy usługi w zakresie:
  • bieżącego doradztwa prawnego na rzecz Klienta w zakresie prowadzonej działalności;
  • zakładania, przekształcania, łączenia i likwidacji spółek prawa handlowego oraz zakładania fundacji i stowarzyszeń, łącznie z redagowaniem umów, statutów i regulaminów;
  • rejestracji działalności gospodarczej;
  • uzyskiwania niezbędnych zezwoleń i koncesji;
  • sporządzania opinii i ekspertyz prawnych, projektów umów, pism procesowych i innych aktów;
  • opiniowania i weryfikacji dokumentów przedłożonych przez Klienta lub jego kontrahenta;
  • nadzorowania procedur przetargowych prowadzonych na podstawie przepisów o zamówieniach publicznych lub kodeksu cywilnego;
  • uczestniczenia w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, którego stroną jest Klient;
  • doradztwa prawnego mającego na celu przygotowanie i realizację inwestycji prowadzonych przez Klienta;
  • zarządzania majątkiem Klienta;
  • zarządzania ryzykiem, w tym oceny i profilaktyki występujących zagrożeń;
  • uzyskiwania zabezpieczenia i ochrony własności materialnej i intelektualnej;
  • reprezentacji Klienta przed sądami wszystkich instancji, sądami administracyjnymi oraz Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym, jak też przed sądami polubownymi we wszelkich sprawach spornych wynikłych w toku działalności Klienta;
  • reprezentacji Klienta w postępowaniach administracyjnych we wszelkich sprawach związanych z jego działalnością, w tym związanych z cyklem inwestycyjnym i procesem budowlanym;
  • wykonywania w imieniu Klienta uprawnień wierzyciela w odniesieniu do zasądzonych należności, w tym reprezentacja w postępowaniach egzekucyjnych;
  • nadzoru nad spełnianiem wymogów nałożonych przez przepisy prawa na działalność prowadzoną przez Klienta oraz udzielania informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w powyższym zakresie, na podstawie publikatorów i wydawnictw fachowych prenumerowanych albo pozostających w dyspozycji Kancelarii;
  • informowania Klienta o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach prawnych tych uchybień;
  • organizowania i prowadzenia szkoleń na zlecenie Klienta.